Thursday 6 November 2014

7 KORISNIH SAVJETA KAKO PRESTATI ODGAĐATI


1. POSTAVITE ROKOVE
Nakon što postavite prioritete odredite vrijeme koje je predviđeno za njihovo izvršenje. Primjerice, za ujutro ste pripremili listu s tri najvažnije stvari koje trebate obaviti toga dana - uz njih napišite od kada do kada to trebate obaviti. I toga se držite. Bilo bi dobro da na svaki zadatak dodate još ekstra 15 minuta, jer najčešće predvidimo da nam za neke stvari ipak treba nešto više vremena.

2. IZBJEGAVAJTE LIJENČINE
Ako na poslu imate kolegu koji neprestano odgađa zadatke i više vremena provodi po pauzama jednostavno postavite granicu vašeg druženja. Ili inspirirajte tu osobu i recite joj kako volite prvo fokusirati se na zadatke, obaviti ih, a onda rado uživati na pauzi. Work hard, play hard.

 -->> Evo što uspješni ljudi rade prije spavanja!

3. FOKUSIRAJTE SE
Facebook, chatovi, Skype, mail, pozivi na mobitel - kada radite onda doista radite i u tom se periodu potpuno isključite i pokušajte da vas ništa i nitko ne ometa. Vidjet ćete koliko ćete brže i uspješnije obavljati zadatke.



4. PROMIJENITE RADNI PROSTOR
Kupite si neke detalje koji će vam uljepšati radno okruženje i inspirirati vas u poslu. Da vam baš bude gušt kada sjednete za radni stol... Primjerice kvalitetna mirisna svijeća, cvijet, lijepa fotografija, inspirativni desktop...


5. DOBRA PRIPREMA

Priprema je pola posla stoga se uvijek dobro pripremite za pojedine zadatke, nakon toga sve ide puno lakše.

-->>  11 načina kako smanjiti stres

6. OTKRIJTE ZAŠTO ZAPRAVO ODGAĐATE STVARI...

Razmislite zašto zapravo odgađate - jeste li lijeni, demotivirani, nesigurni - budite iskreni sami sa sobom. Nakon što otkrijete uzrok neprestanog odgađanja lakše ćete naći i način kako da prestanete s tom navikom.

7. UJUTRO OBAVITE ONO NAJVAŽNIJE
Ujutro, dok ste svježi i odmorni obavite prvo najvažniji zadatak toga dana. Nakon što ga obavite osjećat ćete se motivirani i za ostale zadatke koji su pred vama.



No comments:

Post a Comment