Friday 23 May 2014

COOL BLOGOVI ZA MAME I ONE KOJI TO NISU

(Tenine šuze; Foto: Darija Brnović)

U posljednje vrijeme često sam na kavama s mladim mamama. Tako mi je danas Marina (majka dviju curica) rekla: Darija, pa sada stalno moraš slušati o bebama! Ali moram priznati da moje prijateljice s djecom nisu dosadne kokoške kada je u pitanju baby tematika.

Dapače, deračina beba usred noći i taktike kako ih se (ne)uspješno pokušava zajebat, iznenadni prdac trudnice, smiješne bebe s cca dva zuba - meni su te kave uvijek zabavne!

Tako sam i na netu pronašla par zanimljivih blogova koje pišu upravo mame. I što je najbolje, ne morate biti roditelj da bi vam bili zanimljivi... Dakle, evo mojih favorita:

LOVE TAZA - preslatka obitelj čiji blog redovito škicnem!


(Foto: Blog Love Taza)


 
DESIGN MOM - Time Magazine je ovaj blog proglasio Website-om godine, a Wall Street Journal ga je smjestio među najbolje blogove za roditelje na temu majčinstva i dizajna...


 
(Foto: Blog Design Mom)



LESLEY - ugodan blog mlade mame koja je, kaže, oduvijek na blogerskoj sceni 'Blog ti dopušta da budeš kreativan, da dijeliš recepte, savjete, pokažeš svoju ranjivost, da ispričaš priče, da komuniciraš s ljudima diljem svijeta... doista, nevjerojatno!' piše Lesley o tome 'Zašto pišem blog'.



(Foto: Lesley Graham)

Evo pa ih malo istražite i naravno, napišite mi u komentarima koji su vaši favoriti i koje blogove na ovu tematiku ste vi otkrili :)

No comments:

Post a Comment