Wednesday 12 November 2014

7 SAVJETA ZA USPJEŠAN POČETAK RADNOG DANA


Onako kako započnemo jutro često odredi kakav će nam biti ostatak dana. Pogotovo kada se radi o početku radnog vremena na poslu. A s malo dobre organizacije i pripreme - jutro na poslu može svakog dana započeti s guštom. Naravno, ako volite svoj posao. Za one ostale ću napisati uskoro jedan drugi inspirativan post :)


Dakle, evo 7 savjeta za uspješan početak radnog dana u uredu:

DOĐITE NA VRIJEME NA POSAO

Ljudi često ne idu za time kako kašnjenje na posao ostavlja loš dojam o njima. No još je bitnije da kašnjenjem sami sebi otežavate jutro. Umjesto kašnjenja bolje se organizirajte i vidjet ćete koja je razlika kada se na posao dođe 5 minuta ranije nego kada se kasni... Oni koji kasne ostavljaju dojam neorganizirane, neodgovorne i neprofesionalan osobe. A takav dojam sigurno ne želite ostaviti. Pogotovo ne na novom poslu.

OBRATITE POZORNOST NA DISANJE

Sjednite za radni stol i dok vam se pokrene kompjuter nekoliko puta duboko udahnite i osvijestite si početak novog dana. Uzmite tih par minuta samo za sebe, baš poput male meditacije, a onda se bacite na posao. Inače, molitvu ili neki drugi oblik meditacije vam savjetujem da prakticirate dok ste još doma, na samom početku dana, u potpunom miru. Nevjerojatno je koliko taj miran početak uljepša ostatak dana...

 

ZAPALITE MIRISNU SVIJEĆU

Stvorite si ugodnu atmosferu za rad...

POJEDITE ZDRAV DORUČAK

Ako jedete tek na poslu, imajte pripremljene zobene pahuljice i u njih dodajte par badema & lješnjaka i sve zalijte mlijekom - i eto zdravog doručka koji će vas zasititi. Uglavnom, pazite da jedete što zdravije.


NEMOJTE BITI ČANGRIZAVI

Potrudite se doći na posao s osmijehom. Od toga ćete na kraju imati više koristi upravo vi, ali posebno vaši kolege. Naime, svojim ružnim ponašanjem možete vrlo brzo upropastiti početak jutra nekome od kolega s kojima radite. Nemojte to dopustiti.

 

ORGANIZIRAJTE SE

Ako niste na kraju jučerašnjeg dana odredili koji vas danas važni zadaci čekaju, napravite taj popis kada dođete u ured. Odredite prioritete i kada ćete ići na pauze. I fokusirajte se. Vidjet ćete kako ste produktivniji.

 

UPALITE RADIO

Dobra glazna uvijek podigne raspoloženje...



Imate vi neki trik kojim se inspirirate za ugodniji dan na poslu? Napišite u komentarima!

2 comments:

  1. Ponesite čokoladu na posao i počastite se sa radnim kolegama, provjereno podiže radnu atmosveru i raspoloženje. :) Inače super savjeti i blog. Topli pozdravi iz Sarajeva. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da! Čokolada! Kako sam na nju zaboravila :) Hvala Aldijana! Veliki pozdrav divnom Sarajevu! :*

      Delete