Wednesday 21 May 2014

POČETI IZNOVA



Koliko ste puta nešto počeli ispočetka? I tako po nekoliko puta. Ja sam definitivno majstor novih početaka. Na primjer, počnem s trčanjem.... pa zagužva na poslu, pa budem preumorna, pa bi ja svašta nešto pa ne stignem, pa je gadno vrijeme, pa sam kilava. Pa prođe par dana i onda sve stane. I onda opet sve ispočetka.

Ili pak pisanje bloga. Krene pa stane. Pa bi ja pisala na engleskom, ali shvatim da ne stignem to raditi onako kvalitetno kako bi htjela pa onda i tu stavim točku. A forma bloga mi je fantastična stvar. I ne želim odustati. Zato mlada dama opet počinje pisati. Ali ovog puta na hrvatskom... Želim s vama podijeliti ono što mene inspirira, što mi pomaže u svakodnevnom životu, o tome kako paziti na sebe i svoje tijelo... o onome što volim, o korisnim savjetima, o svemu lijepom i šarenom.

Koliko ste vi puta nešto započeli pa stali? Pa opet, ali malo pametnije, krenuli ispočetka? Zapravo, ima nešto čarobno u tim počecima... kada sve stane je malo gadnija stvar. Ali, opet je to ujedno i nova prilika da rastemo... Divno. I zato, nemojte odustajati. Ni kada već postajete sami sebi smiješni koliko puta ste počeli. :)



No comments:

Post a Comment